Termeni si Conditii

In conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 174/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative care reglementeaza activitatea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, in contextul crizei provocate de COVID-19, modificata prin Legea nr. 131/2021, pentru evenimentele ce urmau a fi sustinute in perioada in care se suspenda dreptul de organizare a evenimentelor, prin decizia autoritatilor publice si a organizatorilor (nu a PROTICKET MEDIA S.R.L.), urmeaza sa se aplice urmatoarele reguli:

1. In cazul reprogramarii evenimentului, biletul de acces achizitionat va putea fi folosit pentru noua data, cumparatorul beneficiind de toate drepturile conferite de biletul de acces la data reprogramarii evenimentului. Termenul de aducere la cunostinta publicului a datei reprogramarii evenimentului este de maximum 6 luni de la data incetarii perioadei de suspendare a dreptului de organizare a evenimentelor.

2. In cazul anularii evenimentului sau in cazul imposibilitatii folosirii biletului de acces la data anularii sau reprogramarii evenimentului, participantul va primi din partea organizatorului suma inscrisa pe bilet (fara taxa de procesare).

3. In cazul inlocuirii evenimentului, biletele achizitionate vor ramane valabile, iar daca nu doriti sa participati la evenimentul nou, puteti solicita returnarea sumei inscrisa pe bilet (fara taxa de procesare).

4. Organizatorul are obligativitatea de a oferi un termen de cel putin 30 zile cumparatorului de bilete pentru a opta intre pastrarea valabilitatii biletului pentru evenimentul reprogramat. Dupa expirarea celor 30 de zile biletul devine automat valabil pentru editia reprogramata a evenimentului.

Prin achizitionarea acestui bilet/bilete cumparatorul se obliga sa accepte si sa respecte regulamentul oficial al evenimentului, precum si urmatoarele prevederi:

5. Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Administratorul Site-ului va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori. Va informam ca datele personale pe care utilizatorii le furnizeaza administratorului site-ului sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime a serviciilor de intermediere a vanzarii de bilete la evenimente, de administrare a comenzilor formulate de utilizatori, de emitere bilet si a serviciilor conexe acestora, precum si in scopuri de marketing direct.

5.2 Fiecare utilizator, la optiunea sa proprie, furnizeaza unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de catre Administratorul Site-ului. Refuzul furnizarii anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesarii anumitor servicii prin intermediul Site-ului.

5.3 Datele dvs. cu caracter personal pot fi dezvăluite partenerilor contractuali ai PROTICKET MEDIA S.R.L. implicati in furnizarea serviciilor noastre, precum furnizori de servicii de curierat, de contabilitate, procesatori de plati.

5.4 Prin inscrierea pe site-ul ProTicket.ro va manifestati acordul asupra inscrierii in baza de data a site-ului nostru, fiind de acord sa primiti din partea ProTicket.ro newsletter cu evenimentele ale caror bilete sunt puse in vanzare prin intermediul ProTicket.ro; ProTicket.ro nu isi asuma sub nici o forma si in nici un sens raspunderea pentru continutul site-urilor care au link-uri pe ProTicket.ro, sau care au orice alt tip de legatura (de ex.: sponsori, parteneri) cu site-ul nostru. ProTicket.ro recomanda utilizarea biletelor electronice (eTicket) pentru anularea timpului de asteptare in vederea primirii biletelor si in conformitate cu reglementarile de protejare a mediului (risipa de hartie, noxe rezultate din procesul de livrare, risipa de resurse).

6. Returnarea biletului poate fi efectuata in termenele si cu respectarea conditiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitari in acest sens catre suport@proticket.ro:

  • Solicitarea de returnare cu cel putin 8 zile sau mai mult inainte de data desfasurarii evenimentului, cumparatorul primeste ca urmare a anularii biletului, intreaga suma inscrisa pe bilet (fara taxele de procesare).
  • Solicitarea de returnare cu cel putin 7 zile inainte de data desfasurarii evenimentului, cumparatorul primeste ca urmare a anularii biletului, 50% din suma inscrisa pe bilet (fara taxele de procesare).
  • Solicitarea de returnare cu 48 de ore inainte de data desfasurarii evenimentului, anularea biletului si returnarea sumei nu mai este posibilila.
  • Dupa ora de incepere a evenimentului, returnarea nu mai este posibila.
  • Va informam ca utilizarea unui bilet anulat pentru acces la eveniment contravine regulamentului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza accesul persoanelor care prezinta bilete anulate sau nevalide.

Important: Exista posibilitatea de solicitarea a contului IBAN, SWIFT/BIC si numele titularului de cont pentru a putea transfera contravaloare biletelor.

7. Preturile contin TVA.

8. Organizatorul poate percepe pentru fiecare comanda o taxa de procesare intre 5 si 10%.

9. Organizatorul poate schimba locurile vandute (dintr-o eroare umana sau a sistemului) cu alte locuri din sala de spectacol cu cel putin 2 zile inaintea inceperii evenimentului. Daca nu sunteti multumit(a) de noile locuri primite, puteti cere returnarea sumei inscrisa pe bilet (fara taxa de procesare) fara drept de participare la eveniment. In cazul in care partitipati la eveniment cu noile locuri primite (similare ca pozitionare si pret) se considera ca ati acceptat locurile, iar returnarea nu mai este posibila.

10. Organizatorul poate schimba din diferite motive locatia evenimentului, poate reprograma evenimentul sau poate inlocui evenimentul. Biletele vandute raman valabile pentru noua locatie si se vor atribui noi locuri apropiate cu cele vandute initial. Daca nu sunteti multumit(a) de noile locuri oferite, puteti cere returnarea sumei inscrisa pe bilet (fara taxa de procesare) fara drept de participare la eveniment. In cazul in care partitipati la eveniment cu noile locuri primite (similare ca pozitionare si pret) se considera ca ati acceptat locurile, iar returnarea nu mai este posibila.

DIN RESPECT PENTRU ARTISTI VA RUGAM RESPECTATI ORA DE INCEPERE A REPREZENTATIEI! ACCESUL DUPA ACEASTA ORA ESTE INTERZIS!

  • Biletul isi pierde valabilitatea dupa ce cumparatorul/spectatorul paraseste locatia evenimentului.
  • Biletul isi poate pierde valabilitatea dupa inceperea spectacolului dacă organizatorul specifica astfel
  • Nerespectarea regulamentului sau folosirea biletului in alte scopuri decat cele prevazute poate aduce cu sine anularea biletului/biletelor, si poate interzice accesul detinatorului biletului la eveniment.
  • Biletele care nu au fost achizitionate prin ProTicket.ro nu se vor primi catre retur.
  • Biletele care nu sunt achizitionate prin intermediul ProTicket.ro dar poarta insemnele site-ului nostru vor fi anulate iar spectatorii ce le prezinta la intrare reclamati catre autoritatile competente.
  • Returnarea biletului in cazurile mentionate mai sus, nu este posibila.

In cazul unei anulari, amanari, sau schimbarea programului unui eveniment, sumele rezultate din costurile suplimentare ( transport, hotel, curier, taxe bancare, taxe procesare bilet, etc.) nu vor fi acoperite. Se va returna doar contravaloarea biletelor, suma inscrisa pe bilete.

Introducerea si/sau utilizarea in incinta a obiectelor contondente sau taioase, sticle, cani, bete, arme, artificii sau alte obiecte listate in regulile de ordine interioara ale locatiei sunt strict interzise.